Skip to content

JATUH HATI SETELAH MENCUBANYA.

12 Disember 2010

Puas sudah mencuba pelbagai produk dipasaran.Dari produk MLM,hingga ke produk Farmasi (Ubat hospital tu dah Pasti)

Dah makan masa bertahun pun masalah ni takda penyelesaiannya.Effect ubat pula dah mula nampak kesannya.

Mungkin para pembaca tak faham dan tak tahu apa masalah   kesihatan yg kami ada.}

] PENGALAMAN SAYA SENDIRI.

1] Saya  pernah  membuat pembedahan varikos vein pada tahun 2006 dan menghadapi masalah lanjutan  dari pembedahan tersebut.

Walaupun saya menggunakan daplon(sejenis ubat utk melegakan urat kat kaki saya) tetapi  ia tidak dapat menggelakkan urat atau varikos vein itu muncul semula.saya sangat kecewa (kos pembedahan lalu pun bukannya sedikit )selain dari kecewa ,saya juga tidak dapat membayangkan bahawa saya akan menghadapi sakit pembedahan itu sekali lagi..seksa tau menahan sakit pembedahan ni (hanya yg pernah mengalaminya je akan tahu  akan kos dan sakitnya)

2] Saya mengalami Masalah hormon tak stabil lebih dari 2 tahun,masalah spt haid tak teratur dan kulit yg kusam serta  emosi tak menentu sudah lumrah pada saya.

Ubat rawatan yg doktor beri ialah ubat membetulkan hormon  utk 2 bulan setiap kali rawatan tidak berkesan kpd saya membuatkan saya jemu utk menelannya.Haid saya tak juga stabil (badan je yg semakin naik)

3]  Masalah yg satu ni saya tak tahu samada ia berkaitan  ke tak dgn hormon..Saya mengalami kesukaran membuang air besar setiap hari menyebabkan perut saya semakin membuncit spt org mengandung.Badan pula sakit  (bisa2) org kg kata banyak angin  dan bila membuang angin,angin akan keluar dgn banyaknya serta berbau sangat busuk (spt ada benda yg busuk kat dalam usus)

CARA RAWATAN

A]  Menggunakan kasly aloe selama 3 hari berturut 2 (malam sebelum tidur)

B] Mula makan margaret pada malam ke 4 sebanyak 2 biji sekali makan (sebelum makan,perut masih  kosong)

**hasilnya hanya dalam 4 hari kawan2 saya telah menyedarui perubahan pada kulit saya**

**darah haid saya keluar sangat busuk dan berwarna hitam**

p/s rawatan ini hanya sebulan,sebulan berikutnya saya hanya makan margaret 2 biji selang 3 hari (utk mengawal je) bermakna utk sebotol margaret tahan utk 4 ke 5 bulan,.

4] Saya mula menggunakan DP,DCC ,TH  dan Monuscus utk menjaga kesihatan (mengikut jejak suami )

**Tanpa saya sedari urat kaki saya yg timbul telah hilang dan meninggalkan kesan tenggelam je kat kulit saya**

**muka saya nampak bersih dan cerah dari sebelum ni**

**Saya juga tidak sptsebelum ini ,mudah merasa letih ,kini tidak lagi**

p/s Saya amat berterima kasih dgn produk ni,Produk ni sangat baik  utk saya dan keluarga saya. Saya harap ia pun baik utk  para pembaca cuba.ini bukan testimoni rekaan kerana ia adalah pengalaman saya sendiri.

Utk mengetahui lebih lanjut tentang produk,sila hubungi saya.

Kuala Lumpur,melaka,seremban dan sabah.

 

From → Pelbagai

One Comment
  1. produk apa tu…….tolong jelas……..tq

Tinggalkan Jawapan

