Skip to content

Pendapat saya mengenai Produk ni.

12 Disember 2010

Berbeza dari produk yg saya ambik sebelum ini.Kebanyakkan produk yg saya guna kena maintain dgn dos yg sama  dari mula  hingga akhir.Bagi produk ni saya hanya  guna dos yg disyorkan seawal pengambilan dan mengurangkan dos bila hasil diingini telah diperolehi  (sungguh menjimatkan)Dari segi perhubungan diantara saya  juga  keluarga saya  dgn pengenal produk ini   iaitu  En Baseer,ianya sangat baik.bukan berasaskan perniagaan semata2,perhubungan ni lebih kpd persahabatan dan perkongsian

Jika dilihat dari senarai dan fungsi produk spt

1] danshen plus utk membantu  membersihkan saluran darah (ada video  dari universiti ohio Jepun)

2] dong chong cho utk membantu menguatkan badan dan membaik pulih sel2 dalam badan.

3] monuscus utk membantu masalah darah  pekat dan memecahkan angin dalam badan.

4] teh camelia bee pollen utk membantu menambah tenaga selepas baik dari sakit (bersifat sejuk)

5] teh herba  utk membantu melancarkan pembersihan dalaman badan (bersifat panas)

6] kasly aloe utk membantu masalah dalam usus.

7] bcleansing granule utk  membantu masalah kat kepala,

8] margaret  utk  membantu masalah hormon(khusus utk wanita sahaja)

9] wild ginseng  utk  membantu masalah seksual dan membantu masalah berkaitan dgn ketumbuhan /tumor/kanser.

Dari pemahaman saya , produk2  ini  bertujuan  utk mengembalikan  peredaran darah dalam badan   kpd keadaan yg asal  kerana Setiap organ  berkaitan  antara satu dgn yg lain.

Lihat kaitannya antara Jantung, otak] ,Paru2 , Hati dan Buah pinggang ,semua  dihubungkan oleh saluran darah Utama,sederhana dan halus spt

saluran darah utama, kapilari2 darah dan saraf..(berjuta jumlahnya dalam badan seorang manusia)

Jika diukur dari panjangnya pula,ia terlalu panjang(macamana nak bagi faham ni ye)

Jika nak dikaitkan saluran darah dan penyakit,memang  ia berkaitan pun(tak dapat dinafikan)

Jika difikirkan semula,semua penyakit  ini hanya  wujud bila usia seseorang manusia itu telah meningkat,pengumpulan lemak dan gula serta kolestrol dalam badan

telah membuatkan sistem badan seseorang manusia itu telah merosot.Utk mendapatkan kembali sistem badan kita kpd yg asal,kita  kenalah bermula daripada  puncanya iaitu dari Saluran  darah   dan juga Sistem Perkumuhan iaitu Usus @ Perut (Tempat simpanan Makanan)

sementara kamu semua memikirkan kaitannya ,saya rehat lu nanti lagi saya sambung  ye.

From → Pelbagai

Tinggalkan Komen

Tinggalkan Jawapan

